زیباتر میشوم
زیباتر میشوم
تجربه های من از برنامه لاغری برای همیشه

سلاملکم به خدا جون مهربونم

قراره فردا خودمو وزن کنم امیدوارم که 1کیلو کم شده باشم با این بی ورزشی به همینم قانعم.

ناشتا نیم لیوان آب

صبحانه ساعت 9.30: یه لیوان شیر+یه لیوان کرن فلکس

ناهار ساعت 11.30: یه بشقابک ماکارونی(حدود3ق.غ)+خیارشور+ یه کف دست ته دیگ(به خاطر ته دیگ گرسنم شد وگرنه تا ساعت 12.30 میدونم هیچی نمیخوردم.

وعده ساعت 15.30: یه فنجون دسر گیلاس و گردو اختراعی خودم با یه کیک یزدی کوچیک

وعده ساعت 19: نصفه ساندویچ فلافل با چند جرعه نوشابه( خیلی خیلی بهم چسبید)
(چون رفته بودم برای روز پدر خرید کنم از جلوی فلافلی رد شدم اما  با دیدن همشهری های گرسنه که نمیدونستن چجوری ساندویچ ها رو گاز بزنن تا به تهِ ش برسن دوباره برگشتم و یه فلافل سفارش دادم راستش همه داشتن ساندویچ هاشونو میبلعیدن به طور شدید الوصف و اگه شمام جای من بودی ناخودآگاه میرفتی و یه سفارشی میدادی)

شام ساعت 21.30: 2تا ساندویچ لقمه با خیارشور و نوشابه

===================جای عکس

تو راه برگشت بودم که دیدم یه رستوران با صفی طولانی و بوی خوش کباب که به من میگفت بیــــــــــــا بــــــــــیا. خلاصه منم که خسته و گرسنه به خاطر پیاده رویِ شدید، رفتم و چندتا لقمه سفارش دادم اینجا کباب هاشو توی نون لواش با پیاز و جعفری میذاره و خیلی هم خوشمزه میشه خلاصه برای اهل منزل هم خریدم و همگی یه بچه کبابی زدیم به بدن عزیزمون.با کلی بَه بَه و چَه چَه.

فعلا خدانگهدار

پیش به سوی هیپنوتراپی و بعدش  لالا_ ! 

شبتون خوش وخدانگهدارتون باشه تا فردایی زیباتر و سلامت تر.

پ.ن:

مایعات : آب 10لیوان+1لیوان شیر+1لیوان نوشابه

ورزش: 1ساعت پیاده روی

شکلات: نخوردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, توسط بی بی سپندار